onsdag, oktober 29, 2008

Vintervårdande

Idag slutade jag tidigt (kl 17) vilket innebar att jag hann med en liten shoppingrunda på stan. Först gick jag till Body Shop, där ett nytt body butter skulle inhandlas eftersom mitt Vitamin E var helt slut. Den här gången blev det Cocoa Butter (som jag använde som stift under graviditeten till att smörja magen för att inte få bristningar), som doftar ljuvligt sött.
Sedan inhandlades en ansiktskräm och ett nytt ansiktsvatten från L300 - serien på Apoteket, min torra hud älskar de alkohol- och parfymfria produkterna.
Egentligen skulle jag bara skaffa make up svampar och hårnålar på HM också, men lyckades förstås komma hem med en tealfärgad kofta också!
Dessutom har Lithia från forumet gjort den shoppingrunda på MAC som jag missade i söndags, ser verkligen fram emot det paketet förstås :D. Tack, C!

Inga kommentarer: