onsdag, oktober 22, 2008

I väntan på Beautybag #3


I den förra beautybagen fanns det inte mycket som jag gillade, det var bara Covet samplet och så duschkrämen som luktade citron från Weleda som föll mig i smaken. Det är förvisso olika innehåll i allas beautybag, men jag hade nog riktig otur eftersom min bag kom minst en vecka senare en alla andras och dessutom innehöll flera saker mindre (jag fick infofoldrar om produkter som möjligen skulle ha varit med men hade glömts att läggas i).

Inför den här omgången så är jag riktigt nyfiken på vad som komma skall, man fick välja mellan inriktning på make up eller hudvård. Gissa vad jag valde? Make up så klart!
Listan på företag ser spännande ut och framförallt är jag nyfiken på GloMinerals blush, som kommer att skickas ut i fyra olika nyanser.
Från början skulle den här omgången ha skickats ut i augusti och senaste budet var i mitten/slutet av oktober, så nu får vi hålla tummarna för att det där rosa paktet dyker upp snart!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Suck, jag väntar också på den här bagen men den verkar ju aaaaaaldrig komma. :(

Anonym sa...

Åh jag väntar också på bagen ,men jag har inte fyllt i nåt formulär..fick ett på min mail men när jag skulle fylla i så stod det att de va försent..hmm. Jaja får se vad som kommer då..hade ju helst valt make up jag också. Är så kinkig med hudvård :P

Maja sa...

linda - när jag skulle fylla i var det också försent men jag mailade till dom och fick svar direkt! kolla om du kan göra det =)

Anonym sa...

På mässan igår pratade jag med en av grundarna och hon sa att dom är påväg nu, nästa vecka om vi har tur. Tjuvkikade även på innehållet, rougerna ser lovande ut :D

Anonym sa...

åh ska nog göra det, tack för tipset ;o)

CrazyNails sa...

Jag har valt makeup jag med, men det verkar som alla nästan valt det. Undra om det finns för alla som vill ha? Blir tveksam när jag läst om vad som hände dig

Maja sa...

hoppas, hoppas att den kommer i den här veckan!!!