tisdag, oktober 28, 2008

Nyshoppat

Nytt på sminkfronten hos mig:
MAC Mineralize Blush Gleeful - det är kärlek till det här rouget! Så enkelt att applicera, välpigmenterat och hållbart. Jag älskar det!
MAC Pigment Golden Olive - när jag såg att den här färgen fanns i fullsize fanns det ingen som helst tvekan inför att köpa det, det här är en riktig storfavorit hos mig.
MAC Pigment Gold - high shine metal pigmenten är grymma och den guldiga är bland de snyggaste skuggorna som jag har sett.
MAC Pearlglide Liner Black Russian - denna svarta/marinblåglittriga är min fjärde penna från Suite Array kollektionen, de är ju helt fantastiska.
Urban Decay 24/7 Glide-on-pencil Deviant - alldeles klarblå och ett måste för alla som gillar dessa pennor. Denna finns inte med i travelsizekiten! Inköpt från Blush.
Max Factor Masterpiece - denna kom till mig genom ett byte med Badbomben. Jag gillade Max-versionen, nu återstår det att se hur originalet är.
MAC Dazzleglass Money, Honey - är mitt första dazzleglass men den har redan gett mersmak. Denna gammalrosa nyans är så underbar, jag vill ha flera!!

10 kommentarer:

Anonym sa...

Härlig shopping, Gleeful är så fint!!

Anonym sa...

Ah vilken underbar shopping du har gjort :P

Sminkan sa...

Härlig shopping! Allt ser lockande ut!

Bitte sa...

Vilka härliga produkter. Golden olive är så jädra snygg.

Anonym sa...

Härligt!

Maja sa...

det var riktigt bra shopping faktiskt, fina saker som komemr att användas =)

Anonym sa...

Please swatcha UD pennan om du har lust och ork! Skulle uppskatta det en massa :)

Anonym sa...

jättesugen på rouget, gleeful ser underbar ut. hur mycket gick det på? :)

Maja sa...

therese - jag vet faktiskt inte vad rouget kostade. jag slängde nämligen kvittot ;). alla mac-produkterna (utom gold pigmnetet)kostade dock 770 kr.

Maja sa...

rouaa - jag ska försöka lägga upp en swatch.