tisdag, oktober 14, 2008

Fina överraskningar


Hela dagen har varit en riktig berg-och dalbana med höga toppar och låga dalar.
Saker har gått sönder, vissa saker har strulat på jobbet och barnet har sminkat sig själv med dyrt och importerat MAC-smink i en obevakad minut då sambon gjorde annat...
Mycket har dock varit bra idag. Äntligen har jag i alla fall införskaffat mig det där gymkortet som jag skjutit på i en månad, visserligen på stans dyraste gym men det var också det stället som hade det bästa schemat både tids- och innehållsmässigt.
Idag firar jag och sambon att vi har varit förlovade i 3 år förresten! Eftersom jag jobbar dag och han kväll denna veckan så fick vi fira genom att äta lunch tillsammans på en kinarestaurang. När jag kom hem ikväll låg världens vackraste röda ros på sängen också. Gissa om jag blev glad!

Idag kom det fina sminkpaket; ett innehållande I.d skuggorna Freedom och Fearless - båda är grönturkosa i olika nyanser och så kom det ett superfint paket från Linda a.k.a BettieLi med 2 samples (Brown Sugar och Mint) och 3 st extraprover (Fiji Beach, Holly Green och Centaur) från Taylor Made Minerals - vad glad jag blev!! Tack så jättemycket :)

Tyvärr får bilderna vänta tills torsdag eftersom jag har glömt kameran hos mina föräldrar.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Stort grattis på eran 3-års dag! Vilken romantisk gest med rosen. Roligt att du gillade paketet ;o)

CrazyNails sa...

Jätte grattis till er 3års dag!!!

Anonym sa...

Åhh grattis!!! kul med paket ;)

Sminkan sa...

Ah, kul med paket! Centaur är så underbar, du kommer älska den!

Maja sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Maja sa...

sminkan - du har väldigt rätt. jag älskar centaur!

C. Eng sa...

Grattis ( i efterskott ) på 3-årsdagen!