lördag, oktober 04, 2008

Makeupcosmetics och NARS gloss


Översta raden fr v: Smoked silver glitter, Rose, Diamond Green, Sea, Safir
Mellersta raden fr v: Apricot, Marie, Dreampurple, Blackstar Gold, Smaragd
Understa raden: NARS lipgloss Orgasm

Igår kom ett paket från med samples från Makeupcosmetics och så kom mitt lipgloss från NARS.
NARS glosset har en underbart vacker persikorosa färg med guldskimmer, precis som rouget.
Proverna från MUC är mycket små och i varierande mängder (dessutom medföljde inte extra sample, som de skriver ut på hemsidan att det gör), men jag blev verkligen förvånad över hur otroligt vackra färgerna är. Nu återstår det att testa hur dessa är att använda.
Dessutom har jag fått hem Liza Marklunds senaste "En plats i solen", som jag ser fram emot att läsa.

Idag är det ju kanelbullens dag och min sambo älskar kanelbullar men jag fuskar och köper Findus frysta för jag är inte bra på att baka bullar!

Ikväll är det personalfest eftersom det har öppnats en helt ny (data)avdelning på mitt jobb, har fortfarande inte bestämt mig för om jag ska gå eller inte...

5 kommentarer:

Sminkan sa...

Ska bli kul att höra vad du tycker om MuC sen. Jag har bara tre av de du har. ;D

Anonym sa...

Nars glosset ser ljuvligt ut!!! Proverna också, fick mina häromdagen, extrasamples såg jag inte heller till, dock verkar de av otroligt bra kvalité av de jag hittils testat, bra pigmentering och lättjobbade, pluspoäng för det i allafall:D

Anonym sa...

Ohh jaaa, dom är superfina allihop, ska bli skoj att se vad du tycker om dom :)

CrazyNails sa...

Du beställde dom glittriga MUC. Spännande att höra vad du kommer tycka om dom.

Anonym sa...

Glosset ser riktigt fint ut! Proverna också :)