torsdag, oktober 30, 2008

Happy Halloween


Imorgon blir det en sminkning i Halloween-färger, jag ska använda MAC Overrich pigmentet Mega Rich och TINte pigmentet Golden Lava. Det blir också träning, ett aerobicspass, direkt efter jobbet, vilket innebär att jag får testa mina nya Nike Butterfly skor.
Ikväll är det ett riktigt ruskväder här, ingen snö men riktigt regningt och nästintill stormblåsigt.
Den här helgen får vi besök (om vädret tillåter) och sen ska sambon iväg... på fotboll.
Det vore ju trevligt om beautybagen kommer den här veckan, men jag hyser inga större förhoppningar om det längre.
Nu är förresten länklistan uppdaterad och nätverkets nya medlemmar inlagda, välkomna.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag och en kollega har dresscode orange svart imorgon så jag tänkte också sminka mig i dessa..vill också ha beautybagen men den som väntar på något gott får man tänka..:o)

Maja sa...

Linda - ja det är väl så man får tänka, jag är bara otålig ;).
kul, ser fram emot att se din tolkning i en eotd.

Anonym sa...

ååå vi måste få se!! :D