söndag, oktober 05, 2008

Swatches på MuC


Här är swatches på Makeupcosmetics samples fr v: Sea, Rose, Diamond Green, Dreampurple, Blackstar Gold, Marie och Apricot. Som underlag ligger Primer clear från Make Up Store.
Färgmässigt lyckades jag inte fånga Sea, som är blå med massor av guldglitter och den ser helt fantastisk ut. Diamond Green glittrar också riktigt mycket mer än på bilden.
Jag vet inte vad det är med min kamera, min hud ser alldeles grynig ut och allting ser blekare ut än i verkligheten - bortse från det!

1 kommentar:

ShopaholicNumberOne sa...

Oj! Vilket habegär jag får efter den knallturkosa "marie". Skulle vara kul se hur den ser ut på dig?

Ps: jag fick Tangle-borsten igår. Testat den nu, var jätte-skeptisk. Men den redde faktiskt helt ut as-svåra tovor i mitt långa tjocka lockiga hår på en gång. Så kan verkligen rek. den :) !

I vanliga fall använder jag min Mason Pearson-borste. Världens dyraste hårborste, men värd varenda krona :D !!! Du kan läsa mer om mitt köp av den här:

http://shopaholicnumberone.blogspot.com/2007/09/hr-lyx.html