söndag, oktober 19, 2008

Krock i helgplanerna

Helgen gick snabbt eftersom jag jobbade igår. Sambon har varit iväg på fotboll i Kalmar igen och just nu känns det som om våra helgplaner styrs efter matchschemat. Jag hade verkligen sett fram emot att få besök av Anna och Jeppe nästa helg, men sambon hade sagt fel matchdag så nu blev besöket uppskjutet eftersom han ska åka till Stockholm redan på fredagen. Det känns jättetråkigt eftersom vi hade planerat detta sedan ett tag tillbaka. Det blir skönt när fotbollssäsongen är över!

Idag har jag varit ute och promenerat 1 mil i det härliga vädret, men nu känns det verkligen i benen. Nästa vecka är en lång och fullspäckad vecka igen, med föräldramöte och after work inplanerat bl.a. Nu när jag äntligen har skaffat mitt gymkort ska jag försöka hinna med att träna några gånger också, imorgon är det aerobic dance, som alltid har varit ett favoritpass ända sen högstadiet.

Sov cirka 4 timmar inatt så nu är det dags för tidig läggning ikväll!

Inga kommentarer: