torsdag, oktober 09, 2008

I.d, MAC & NYX

Den här veckan har det varit lite tyst på grund av att det har varit mycket jobb och långa dagar, men idag har jag en ledig dag - superskönt förstås!
Det var dags för ett nytt puder, då min senaste burk tog slut, och det självklara valet var förstås en ny burk I.d Mineral Veil, jag älskar det för huden håller sig helt matt hela dagen och det är dessutom transparent.
I.d blush Pure Charm såg väldigt fin ut på bilden men den var faktiskt ännu snyggare i verkligheten - ser fram emot att testa det imorgon! Denna ingår i Heroes-kitet som dessutom innehåller 2 turkosa ögonskuggor som jag är väldigt sugen på.
NYX Pearl Mania pigmenten har jag varit nyfiken på att testa, då många medbloggerskor och forumare testat dessa. Jag är dock lite skeptisk till att köpa alla så därför var det här bytet med Ninni väldigt bra, Walnut och Mocha är 2 snygga vardagsfärger nu i höst.
Sist, men allra bäst den här veckan var förstås att MAC Suite Array Pearlglide - pennorna kom. De är fantastiska, hållbara och mjuka.. helt enkelt underbara! Idag använder jag den gröna, Bankroll, tillsammans med de matchande MAC-pigmenten Golden Olive, Kelly Green och Emerald Green som också går i olika gröna nyanser. De andra pennorna är lila Rave och blå Fly by Blu. Jag vill ha fler av de här!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Oh, my, de pennorna vill jag också ha!

Mi sa...

Rouget ser underbart fint ut! :D Och pennorna går inte heller av för hackor.. just pigmentet Golden Olive är mitt favorit, så den där gröna pennan ligger pyrt till! ;)

Anonym sa...

Härliga grejer ;)