onsdag, april 29, 2009

Urban Decay Get Baked


Urban Decay är ju ett favoritmärke hos mig och lagom till att våren övergår i försommar släpps en härlig sak med namnet The Get Baked Eyeshadow Palette. I den ingår skuggorna i den bronsiga Baked - serien, Baked, Half Baked och Twice Baked och så turkosa Flipside samt en travelsize av 24/7 glide-on-pencil Bourbon (brunglittrig) och en minisize av champagneskimrande Sin Primer Potion. Den här fina lilla paletten lär tyvärr inte dyka upp på Blush inom den närmaste tiden (de är lite dåliga på att uppdatera nya produkter från UD) och jag har inte heller sett den på någon av de engelska webshopparna, men den kan lätt klickas hem från Ebay för runt $28.

Blir det något köp för min del? Troligen inte, av den enkla anledning att jag redan har Flipside som fullsize - skugga och även Sin har precis klickats hem i fullsize. Bourbon är en penna som jag också kan tänka mig att inhandla i den storleken. Att köpa paletten för endast Baked-skuggorna känns inte så aktuellt eftersom jag har så många andra bronsiga skuggor. Om jag däremot inte hade Flipside och Sin så skulle paletten vara ett klockrent köp!

1 kommentar:

Aila sa...

Jag har klickat hem paletten från eBay. Nu väntar jag otåligt;)!