torsdag, juli 03, 2008

Skvaller från Make Up Store

Sprang förbi butiken på lunchen idag, D skvallrade lite om höstens looker. Oj vad spännande!! Annars var det inget nytt sen sist... Bokade in en ny brudmake som jag ska göra. Hinner inte jobba där annars nu, jag har fullt upp på det nya jobbet. Testade också den enda nya varna, Lip Plumper som ska förstora läpparna, det var ingen hit! D hade också Too Faced Lip Injection, som jag testade för att känna skillnaden och det var verkligen skillnad.

Helgen blir barnfri, A har åkt till mormor och morfar för min syster är på besök. Sambon och jag ska passa på att göra ha lite egen-tid. Eftersom han jobbar skift ses vi knappt varannan vecka så det kan behövas. Imorgon blir det nog bio, Narnia eller Indiana Jones - jag hoppas på Narnia!

Nu har jag många spännande swaps på g och idag fick jag leveransbesked både från TBN och Blush, men nu är det dags att sova.

Inga kommentarer: