måndag, juli 28, 2008

Mirenesse Secret Weapon Mascara



Nu har jag testat Mirenesse Secret Weapon-mascaran och den funkar jättebra!
Idag har den utstått det ultimata värmetestet (nästan 30 graders äckelvarmt kontorslandskap utan AC framför en dator i 9 timmar) och ja, den sitter fortfarande lika snyggt. Borsten är lättjobbad och fransarna blir riktigt fina; svarta och långa med mycket volym. Man känner knappt att man har mascara heller och det är ju bra om man har känsliga ögon.
Den är väldigt lätt att tvätta bort också, det blir inga pandaögon med svart kladd i halva ansiktet.

Jag berättade om den för min mamma om den här mascaran och det resulterade i att hon genast gjorde en beställning från Satine, eftersom hon tyckte att det lät som den perfekta mascaran för henne. Det är alltid lika kul att kunna inspirerera!

Jag har nyss köpt en ny Lancome Hypnose-mascara, men efter att den är slut kommer jag nog att köpa en fullstor Mirenesse. Den kostar 249 kr på Satine.

1 kommentar:

Badbomben sa...

Om den slår hypnose så måste den vara gudomlig:)