fredag, juli 11, 2008

Frustration.Paranoia

Just nu känner jag mig frustrerad och rent av lite paranoid. Alla leveranser från TBN har hittills varit überexakta men nu är den senast beställningen försenad.. Jag tänker genast tull, försvinnande i post osv.
E-bay har ju funkat smidigt hittills också, men nu handlade jag senast av en E-store och jag har faktiskt inte hört ett ljud av dom fastän det var i söndags (natten från lördagen) som jag handlade och betalade med PayPal. Har mailat frågor om frakt och när de skickas. Alla säljare hittills har ju hört av sig genast! Dessutom fick jag bara vinnarmail från E-bay och en autobekräftelse från PayPal vid köpen.

Ikväll jobbar jag tills kvart över sju och imorgon jobbar jag också... vilken helg det blir.. not!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ah, jag väntar också på paket från TBN, skickades enl bekräftelsemail den 25/6 men har inte kommit än....

Anonym sa...

Usch, det är jobbigt när man börjar grubbla sådär. TBN brukar ju alltid dyka upp förr eller senare, så de kanske bara fastnat nånstans på vägen. Lurigare med Eshopen, hoppas du får dina saker snart!

Maja sa...

Inthemake - det var märkligt! hoppas de dyker upp snart.

Sublim - ja nu blir det nog inte så mkt mer ebay för mig på ett tag!