tisdag, juli 15, 2008

Äntligen här!!


Skulle hem på lunchen i ett annat ärende och blev verkligen glatt överraskad av 3 st postpaket! Det första innehöll 4 samples av MAC Solar Bits, som jag swappat med Jessica (Makeupoholic), det andra innehöll 6 samples på olika FACE eyedusts som söta Victoria hade skickat och det tredje innehöll Cool Heat och Gulf Stream!!!
Solar Bits-en ser spännande ut, snygga färger och intressant konsistens. Bronzescape är nog den som färgmässigt tilltalar mig mest.
Testa FACE-eyedusts ska bli kul, jag har faktiskt inte testat deras eyedusts fastän de är Make Up Stores kanske främsta konkurrent.
Cool Heat-skuggorna är lika underbara, om inte ännu mer underbara, som jag hade föreställt mig. Jag är kär!! Nu hoppas jag få tag i Blue Flame och Warm Chill framöver men då blir det i butik och inte via E-bay.

Idag har jag beställt en ny Lancome Hypnose Mascara och Tokyo Uzy Juicy Tube från Beautyplanet. Hoppas de kommer inom några dagar för just nu är det lite mascarakris!

Inga kommentarer: