måndag, juli 07, 2008

Freaky monday


Idag fick jag hem en swap (bytte en dubblett av MUS eyedust Dino mot en av de få eyedusts som jag inte hade, MUS Dream, i en jättefin gammalrosa färg) som jag bytte med Makeupoholic och skickade iväg några stycken produkter som ska swappas. Hade fått hem en avi också, men slutade ju inte förrän 19.15 och då hade utlämningsstället för längesedan stängt. Nyfiken som jag är måste jag självklart springa bort dit på lunchen imorgon!

Den här veckan hoppas jag på paket från TBN, det är alltid lika kul och spännande att packa upp de där små burkarna.

På onsdag är jag faktiskt ledig, eftersom jag jobbar lördag, och då ska jag shoppa ansiktsvatten.

Nu ska jag ta tag i tråkigheter som att diska och göra lunchlåda inför morgondagen innan det är dags att hoppa i säng!

Inga kommentarer: