söndag, januari 03, 2010

EOTD: Darkest Gold


Det var längesen jag lade upp en EOTD, så nu är det dags för en ny.
I den här sminkningen har jag endast använt min favorit ur Brite Birds bloggkollektion, nämligen trioskuggan Sminkans Sabina som jag ofta använder till vardags om jag vill göra något snabbt och enkelt.

Jag har använt
:
- UDPP Sin
- MAC Starflash e/s Dreammaker
- Brite Bird e/s Sminkan
- MUS eye pencil Darkest Shadow
- MUS cake eyeliner Black
- Diorshow mascara

Till den här sminkningen är det fint att använda lite mer färg på både rouge, t.ex MUS blush Metal Cherry, och läppar.
Att tänka på: om man är ljusare i hudtonen än vad jag är blir detta en ganska sotig sminkning!

7 kommentarer:

Julia sa...

Skolan ska va grym, får hoppas Eve delar med sig lite av sin erfarenhet sen till mig ;) haha. Skulle va kul å hälsa på henne, hade tänkt det i slutet av hennes utbildning så man får se skolan oxå när man är där :)

Makeuponista sa...

Jättesnygg makeup, brite bird skuggan verkar jättebra =)

IaMias sa...

Så snyggt till dina vackra ögon:)
Kramis och god fortsättning på det nya året!/ Madeleine och Marie

Sminkan sa...

Wow! det var fantastiskt fint på dig! Jag älskar "min" ögonskugga. Den är verkligen användbar. Kul att du också gillar den!

linda/bettieli sa...

Kanonfint =)

Anonym sa...

Gnistrande vackert!

Kerstin sa...

Åh så fint!