fredag, januari 29, 2010

Beställning från e.l.f


Fr v: Mineral Face Primer, Mineral Lipstick Party Pink, Mineral Lip Gloss Pageant Princess, Minty Lip Gloss Los Angeles, Waterproof Eyeliner Pen Black, Mineral Eyeshadow Seductive

För ett par veckor sedan skickade jag efter en beställning från e.l.f och idag kom paketet!

Mineral Face Primer är den produkt som jag ser mest fram emot att testa. Min Smashbox Photofinish Primer är snart slut och om den här kan mäta sig med den så är det ju kanon! (För närvarande kan jag inte hitta den på hemsidan, vet ej varför).

Mineral Lipstick gillar jag väldigt mycket. Färgen Party Pink var inte riktigt så rosa som jag hade hoppats på, men det är en väldigt snygg vardagsfärg och påminner en hel del om mitt favoritläppstift, MAC Cremesheen Speed Dial.

Mineral Lip Gloss i färgen Pageant Princess vill jag testa eftersom jag inte har någon mineralvariant sedan innan.

Minty Lip Gloss i den rosa färgen Los Angeles är väldigt snygg och lippies som är mintiga är aldrig fel!

Waterproof Eyeliner Pen Black ska också bli väldigt spännande att testa. Jag har sedan ett bra tag använt MUS cake eyeliner, men ibland saknat en flytande eyeliner t.ex när man har lite mer bråttom eller är bortrest. Sedan min favorit MUS Liquid Eyeliner Black utgick så har jag inte riktigt hittat någon som jag gillat, hoppas det blir den här.

Mineral Eyeshadow i färgen Seductive är kolsvart och matt med några få, mycket diskreta glitterkorn (som definitivt inte kommer synas när den är applicerad). En perfekt skugga för sotning!

2 kommentarer:

Helena sa...

Ser framemot och höra vad du tycker om face primern, funderar på att kllicka hem den nästa beställning. btw den finns under studio,är slut just nu som så mycket annat tyvärr, har sett en hel del jag vill beställa.

Maja sa...

Helena - jag återkommer självklart med en recension av primern!