söndag, januari 03, 2010

En fin julklapp från e.l.f


Precis lagom till jul fick jag ett väldigt generöst och innehållsrikt paket från e.l.f med många roliga produkter att testa. Jag hade tidigare inte testat märket, så därför var det extra spännande och jag har blivit väldigt positivt överraskad. Hittills har jag testat några saker, främst ögonskuggorna och lippiesarna, som snabbast men jag återkommer men närmare recensioner.

Produkterna som jag fick var följande:
- Bronzed Mineral Glow
- Natural Mineral Foundation SPF15
- Natural Mineral Eyeshadow i färgerna Earthy och Wild
- Natural Mineral Blush i färgen Coral (denna glömde jag att fota)
- Mineral Lipstick i färgerna Nicely Nude och Cool Coral
- Studio 2 in 1 Conditioning Gloss i färgen Fanatic
- Studio Blush i färgen Mellow Mauve
- Studio Single Eyeshadow i färgerna Charcoal och Coffee Bean (x 2, så den ena blev en perfekt julklapp till lillasyster)

1 kommentar:

linda/bettieli sa...

har aldrig testat märket förutom ett gloss men är lite nyfiken =)