söndag, augusti 10, 2008

Söndags cravings - MAC igen


Sambon är fortfarande inte hemkommen, men jag fick veta av Helena på forumet att Starflash inte har nått Göteborgs MAC-disk ännu, så det blir inga roliga paket för min del ikväll :(.

Starflash-kollektionen är för övrigt helt sjukt snygg (och då har jag inte ens sett den IRL) och varenda gång man ser en ny bild så upptäcker man ha-begär av något nytt.
Rouaa har lagt upp en riktigt snygg EOTD och nu känner jag att jag måste införskaffa mig Smoke & Diamonds och Mystery. Dreammaker eller Grand Entrance börjar också kännas intressanta, som highlighters.

Ett Mineralize Skinfinish vill jag också ha. Och ett Sonic Chic Blush... eller kanske två. Snart kommer de metalliska Overrich-pigmenten också, och Suite Array med sina fantastiska liners+ett gäng andra kollektioner.
Jäkla MAC!
Bild på swatches för Suit Arrays liners från Specktra

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha, jag håller med! Jäkla MAC! ;D