söndag, augusti 10, 2008

Fotbollsänka


Dazzle Dusts är ju helt underbara! Idag mår jag lite bättre och har testat Aqua och Aqua Gold tillsammans med ögonpennorna Urban Decay 24/7 Glide-On Yeyo (vitmetallic) och MUS Oceanic (turkos metallic) under de nedre fransarna, vilket resulterade i en riktig härlig aqua-sminkning tillsammans med svart eyeliner och massa Mirenesse på fransarna. Jag är imponerad!
Idag är sambon på fotboll och passerar igenom Göteborg, och om han hinner så har jag skickat honom på ett litet ärende i Nordstan till en viss disk. Jag håller tummarna.
Snart får jag, A och katterna besök av mina föräldrar. Jag behöver ett litet break från A´s favorituttryck som just nu är "NEEEJ" och "Jag vill inte". Typisk 2,5 års trots?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åååh, jag älskar också Dazzle dusts! Yum!

Anonym sa...

Hej! Nu har jag också hittat till din blogg! Vad kul att du gillade Dazzel dust!