lördag, augusti 09, 2008

Sjuk

Igår kom min mascara från Satine - riktigt snabbt jobbat eftersom jag beställde den i förrgår eftermiddags. Så det tog mindre än ett dygn att få hem grejerna :).

Fick också hem en swap från Susanne på forumet - 3 st fulla Barry M Dazzle Dusts i färgerna Chocolate (ljuvlig mörk chokladbrun med skimmer), Dark Green (mörkgrönt skimmer) och Aqua (ljusare än Aqua Gold).

Tyvärr kom jag hem från jobbet med feber och ont i halsen igår kväll så helgen blir nog sminkfri eftersom jag är sjuk =(.
Nu ska jag dricka blåbärssoppa.

4 kommentarer:

C. Eng sa...

Krya på dig!

Anonym sa...

Krya på dig tjejen! Du får trösta dig med dina nya fina sminksaker.:)

Sminkan sa...

Åh, vad trist. jag är också förkyld. Hatar... Men förhoppningsvis går den över snart. Krya på dig!

OCh Chocolate och Aqua har jag med och de är underbara!!!

Maja sa...

tack =) verkar vara en lindrig förkylning bara som tur är.

sminkan - jag älskar aqua och aqua gold, testade de nu idag och de är ju helt underbara!!