tisdag, augusti 19, 2008

Min sminksamling: MAC


Mina MAC-produkter utgör tyvärr inte en så stor del av min sminksamling som jag skulle vilja att den gjorde (det kanske ni har förstått vid det här laget), och det beror främst på att det inte finns någon MAC-disk i närheten av där jag bor.

På bilden ovan är i alla fall min lilla samling:
Puder: Sculpt & Shape i färgen Warm Light/Definitive
Eyeliners: Liquidlast Liner i färgen Aqualine och glittereyeliners Peacock (min finaste glittereyeliner av alla) och Enbronze
Paint Pots: Soft Ochre (som jag använder som bas till baskugga varje dag), Delft, Rubenesque och Blackground
Krämskugga: Plum Electric
Pigment: Teal och Emerald Green
Glitter: Jewelmarine och Black
Ögonskuggor rad 1 fr v: Beautiful Iris, Hepcat, Nocturnelle, Beauty Marked
Ögonskuggor rad 2 fr v: Pompeous Blue, Cool Heat, Gulf Stream, Waternymph, Aquadisiac
Ögonskuggor rad 3 fr v: Filament, Humid, Mink & Sable, Carbon
Mineralize Eyeshadows: Fresh Green Mix, Sea & Sky

Och så 130+ pigmentsamples som inte fick plats på bilden!

OBS! Vissa av färgerna har av nån anledning blivit ljusare än i verkligheten

5 kommentarer:

Anonym sa...

En riktigt härlig samling ändå ;o)
Där ligger man under med hästländer hihi, har inte heller ngn MAC här där jag bor..

Anonym sa...

Ser ut som en riktigt fin samling tycker jag ;)

C. Eng sa...

Gud vilken underbar samling

Maja sa...

självklart är jag glad över att ha det jag har men man vill ju alltid ha mer och nya grejer ;)

CrazyNails sa...

Jätte härlig samling!