söndag, augusti 24, 2008

Bloggtema: Förvaring

Bloggtemat för vecka 35 handlar om förvaring och förslaget kommer från Minimänniskan.

På bilden ovan visas en MALM-byrå med 6 smidiga lådor i från IKEA för 995 kr, som är ett av de ställena där jag förvarar mitt smink. I min byrå ryms bl.a foundations, puder/mineral veils, rouge, brynskugga, mascaror, lösögonfransar, gloss, läppstift, eyeliners/glittereyeliners, kajalpennor, glitter m.m. Denna byrå är dock överfull och rymmer även 130+ MAC samples burkar som behöver ett eget förvaringsutrymme eftersom de snart blir ännu flera.

Mina ögonskuggor förvaras separat i en annan byrå som också är från IKEA och ingår i ANEBODA-serien.

Mitt jobbsmink har jag förstås i min MUA-väska från Make Up Store, en stor make up väska för make up artister.

Penslar, parfym, en hel del hårgrejer, mer lösögonfransar och andra verktyg har jag på 2 hyllor i en garderob, bl.a för att penslarna ska kunna ligga ner och torka (för att t.ex limmet ej ska lösas upp).

Jag förvarar INGET smink i badrummet, de prylar som jag har där är för hudvård och så hårgrejer.

1 kommentar:

Anonym sa...

har andra jobb på G nu faktiskt så det känns inte jobbigt det där med jobbet just nu faktiskt. Jag känner mej glad, ser framtåt nu liksom. Har ju tom börjat med min viktminskning nu, som går skitbra!! Hoppas allt e bra med dej med! Kraam

bloggermum.blogg.se