tisdag, juni 03, 2008

Vilken lyckodag!

Igår kom min Bare Escentuals Flawless Face Gold Brush och MAC Sculpt & Shape OCH min nya MAC - pigment från The Body Needs. Vilken lycka! Dessutom jobbade jag och passade på att köpa eyepencil Oceanic (turkosmetallic) och nya svampar.
A ska byta dagisavdelning efter semestern och till hans fröknar köpte jag varsin SPA-tvål i olika varianter (mint, citrongräs och ros) samt lade ner prover på The Creme.

Applicerade min foundation med FF borsten idag och det kändes lite ovant, men jag hoppas att det blir bra. Dagens ögonskugga är pigmentet Cocomotion, som beskrivs som "dirty gold with olive undertone and gold sparkle", det är en jättesnygg basfärg på mig.

Just nu funderar jag på att lägga en beställning från: http://cherylsshinyeyes.ecrater.com/product.php?pid=1276538
(mer färger att välja på och mer i burkarna än vad The Body Needs erbjuder)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hojta gärna till när du lagt din beställning så man vet hur det funkar där. Har ju visserligen fler färger men är ju dyrare, 4 dollar för 1/2 tsp. men på TBN 1,59 för 1/4 och där får man ju också alltid gratis prov.

Maja sa...

Jag har fått svar av Cheryl och totalsumman för en beställning på 10+1 free samples går på $51, vilket är ca $20 mer än det gör för en beställning på 14+1 free samples från TBN.
Jag kommer beställa därifrån, med tanke på färgurvalet men jag väntar nog tills månadsskiftet eller nästa månad.