torsdag, juni 05, 2008

Tröstshopping

Nu har jag precis gjort en tröstbeställning från The Body Needs.
Den här gången blev det samples på: Pink Pearl, Kitchmas, Dark Soul, Chocolate Brown, Gold Stroke, Golden Lemon, Melon, Pinked Mauve, Revved - Up, Tan, Old Gold, Violet och Emerald Green.
Igår skickade jag även efter Camilla Läckbergs senaste bok "Sjöjungfrun" från Adlibris. Jag älskar hennes böcker så det ska bli spännande att läsa denna.

För övrigt skiner solen och det är klar blå himmel, men allt känns trist och tråkigt just nu men jag hoppas att det vänder om en stund. Ikväll börjar sambon+lille A sin första del av semestern (som givetvis är lagd efter fotbolls-EM).

Jag har fastnat för en ny serie också - Gossip Girl och jag plöjer mig igenom första säsongen i maratonfart. Snart är min ledighet över och jobbet börjar i nästa vecka, så jag vill ta det lite lugnt.
xoxo

1 kommentar:

Badbomben sa...

Herregud vad roligt att hitta din blogg via Pret-ty! En till gunk-galning:D Alltid lika roligt! Kommer att häcka här i forts. också:D