söndag, juni 22, 2008

Utmaning

Tidigare i veckan blev jag ju utmanad av några pret-ty medlemmar men jag har inte hunnit skriva in svaren. Eftersom alla som jag själv skulle "tagga" redan har skrivit så utmanar jag ingen tillbaka.

What were you doing ten years ago?
För 10 år sen hade jag precis slutat nian och skulle börja på gymnasiet, 1998 var ett väldigt spännande och mycket händelserikt år.

What are five things on your to-do list today?
*Åka hem från Borgholm
*Packa upp
*Handla
*Städa lite
*Tvätta sminkpenslar

Places you've lived?
*Växjö
*Torquay (England)
*Alicante (Spanien)
*El Puerto de Santa Maria (Spanien)
*Manchester (Spanien)
*Borgholm
*Västerås
*Jönköping

En hel del ställen har jag bott på...

What are 5 things you would do if you were a billionaire?
*Skänka en massa pengar till släkt, vänner och välgörenhet (för djur främst)
*Köpa hus
*Köpa bil(ar)
*Resa till alla ställen jag vill åka till
*Shoppa väääldigt mycket

People you want to know more about?
Alla trevliga människor på Pret-ty förstås!

Inga kommentarer: