söndag, mars 15, 2009

Försvunnet paket

Det har varit lite sparsamt med uppdateringar under de senaste dagarna. Jag har nämligen varit i Växjö igen och mina föräldrar har endast en mini - Webbook som är svår att skriva på.
Den här söndagen ägnar jag mig åt få skönhetsbestyr, det är osminkat som gäller och jag ska göra en ordentlig penseltvätt.

Minns ni att jag beställde Lancome Hypnose till ett riktigt bra pris? Tyvärr försvann paketet på vägen och Nordic Feel kunde inte skicka ut fler. Nu blir det Diorshow Blackout istället! Jag får verkligen hoppas att inget händer den här gången, eftersom jag är i stort behov av en ny mascara snarast.

4 kommentarer:

Anonym sa...

åå så snyggt det va!:)

Anonym sa...

Nej va trist att den bara försvann...:(

Anonym sa...

Men är Nordic Feel pålitligt annars eller? Tänkte köpa lite hårprodukter..

Mvh Caroline

Maja sa...

Caroline - annars har Nordic Feel fungerat jättebra. Jag kommer att beställa därifrån igen!