tisdag, mars 24, 2009

Dear Cupcake


Snart kommer MAC Sugarsweet till de svenska diskarna, men jag kunde inte hålla mig utan kände ett starkt behov efter den rosakoralliga ögonskuggan Dear Cupcake med Satin-finish och har klickats hem från Ebay från en seriös och pålitlig säljare. Mintgröna Aquavert ska också få flytta hem till mig, men den får vänta lite till. Kanske blir det Stars´n´Rockets också, men jag är inte helt övertygad om den ännu. Sugarsweet - kollektionen har verkligen riktigt fina vårfärger!
Nästa vecka ska sambon på kurs i Stockholm och han har lovat att besöka MAC åt mig, *jippie*!!

I högra spalten har jag nu lagt upp en Twitter - widget så om ni vill kan ni följa mig på där!

Idag blir det ingen EOTD men jag vill gärna tipsa om Sminkans temavecka där olika planeter ska tolkas i sminkningarna. Jag funderar på att hänga på någon dag i alla fall.

Inga kommentarer: