lördag, mars 07, 2009

Förändringens vindar

Denna helgen kommer bloggnätverket på Pret-ty att upplösas, lite hastigt förvisso, men jag har full förståelse för att forumet prioriteras i första hand. Detta underbara forum drivs ju med varma hjärtan och enormt engagemang för alla oss beautygalningar. Jag vill absolut tacka Katarina och Helena för all den tid som ni har ägnat åt att skapa ett sådant stort och fungerande bloggnätverk! Det har självklart varit roligt att vara en nätverkare och få ta del av vad det har inneburit; att inspirera/bli inspirerad, skriva om bloggteman, månadsrecensioner etc.

Att nätverket upphör innebär självklart inte att bloggarna försvinner! Jag kommer givetvis att fortsätta blogga och jag hoppas att ni hittar till mig ändå utan länklistan på forumet. Min länklista kommer att finnas kvar och uppdateras kontinuerligt, så att ni härifrån enkelt kan hitta till andra fanastiska beautybloggar som är väl värda ett besök.

Inga kommentarer: