tisdag, oktober 13, 2009

Winter Wonderland



Lite OT, men här är iaf vintriga bilder... eller? Dessa togs utanför mitt jobb imorse och det är ju i södra Sverige! På vägen till jobbet fick bilarna köra i 60 istället för 110 och hålla sig till en fil med samma spår i, och det var på E4:an dessutom. När det är sånt väder ska det närma sig jul och man kan tända ljus och äta lussekatter, men inte när det knappt är i mitten av oktober. Jag har inte hunnit köpa höststövlar ännu, men jag får kanske skippa det och gå direkt på en vintrigare variant direkt?

4 kommentarer:

Kajalpennan sa...

Torsvik I presume ;)

marinamake sa...

Men shit! Och det i södra sverige... hur ska det här sluta?? Vi fick några korn i norra delarna av sthlm-området, åt arlandahållet till, men inget som låg kvar. Jag håller med... när de ser ut sådär vill jag känna glöggdoften och tända alla ljusen!

Bitte sa...

I södra norrland har vi ingen snö än. Haha lite skadeglad blir jag när jag inte är först med att rapportera om snöfall:)

Maja sa...

Kajalpennan - visst är det på Torsvik :)

Marina & Sminkjante - nu kommr det nog mer snö i helgen.