onsdag, oktober 14, 2009

Det perfekta läppstiftet

Mitt senaste fynd är faktiskt ett läppstift, som jag älskar! Normalt sett är jag definitivt en läppglans-tjej och i min handväska kan man hitta både en och tre varianter. Trots att jag äger en hel del läppstift så är det mycket sällan som jag använder dem. För ett litet tag sen såg jag dock ett läppstift som jag inte kunde motstå, Speed Dial från MAC Cremesheen. Jag tycker att nyansen är underbar och alldeles perfekt eftersom det är en väldigt användbar nyans. Dessutom är den väldigt snygg till en klassisk brudsminkning, kanske med The Perfect Pink-pennan under?




Bilder lånade från Temptalia.

2 kommentarer:

Make it up sa...

Kan man inte få se en LOTD? Nyfiken hur den blir på läpparna =)

Maja sa...

Make It Up - ska försöka mig på en LOTD nån dag!