lördag, oktober 03, 2009

Think Pink

Det är väl ingen som har missat att oktober är en rosa månad? I år känns det faktiskt viktigare för min del än någonsin, eftersom en närstående släkting blev drabbad tidigare i våras.

Personligen har jag själv kommit in i en ganska rosa period just nu och trots att månaden precis har börjat så har jag hunnit med att shoppa lite nya sminkprylar som är... rosa! (Eller ja, inte mascaran då). Bilder och mer om de sakerna kommer senare.

Idag är sambon på fotboll i Göteborg, egentligen skulle jag och A ha följt med också men det blev inte så av olika anledningar. Sambon har dock varit snäll och köpt en ögonskugga på MAC åt mig, det är en bra deal när han åker på fotboll = sminkshopping till mig! Den här gången föll valet på en klassiker som jag inte hade - Veluxe Pearl - skuggan Stars´N´Rockets (lila med rosa skiftningar). Visst är den snygg?


MAC e/s Stars N Rockets

1 kommentar:

Fåfängan sa...

Ja, den är riktigt fin den skuggan! Har den jag också och tycker den ger massor av effekt. Speciellt på oss som är mörkare.