torsdag, oktober 08, 2009

Oktobernytt hos mig


Här är några av de nya sakerna som införskaffats hittills i oktober:

MAC e/s Stars´N´Rockets skrev jag ju om i nedanstående inlägg och jag har nu hunnit testa den, den är såå fin! Borde ha införskaffat mig den för längesedan. Hittills har jag testat den i sotiga lila kombinationer, bl.a med Nocturnelle och Carbon, men jag tror att den är grym i kontrast med turkost också.

MAC Dazzleglass Creme är ett nytt läppglans som kommer till de svenska diskarna runt den 15:e och jag har redan hunnit få tag i färgen My Favourite Pink, som är alldeles så där perfekt Barbierosa. Glosset är helt underbart!

Diorshow Blackout måste nog trots allt vara min hittills stora favoritmascara. Jag har testat många men denna slår alla!

Make Up Store lip pencil The Perfect Pink föll valet på till slut, efter lite velande mellan Royal Pink, Crystal Pink och just denna. Den är übersnygg under läppstift (speciellt MUS lipstick Culture!), gloss eller bara för sig själv. Tillsammans med My Favourite Pink - glosset är den en riktig hit!

3 kommentarer:

Bodil sa...

Den mascaran tror jag att jag måste testa, min håller på att ta slut så jag är absolut i behov av en ny...

Kajalpennan sa...

Recension på dazzledass creme tack ;)

Kerstin sa...

Stars n' rockets ser jättefin ut!