måndag, september 15, 2008

Utmaning från LipGlossBitch


Vilken beautyprodukt (ja, bara en!) representerar dig, ditt liv eller din beautyrutin bäst just nu, och varför?

Detta är en utmaning från LipGlossBitch som är lite rolig i höstmörkret.
Mitt svar är MAC eyehadow Cool Heat från kollektionen med samma namn. Varför?
Denna tokturkosa ögonskugga föll jag för direkt då jag för första gången såg promobilderna tidigt i våras. Turkost är en färg som är väl överrepresenterad i min sminksamling bland ögonprodukterna, i den turkosa färgskalan finns det nog skuggor, glitter, eyeliners och kajalpennor som täcker alla tänkbara nyanser och finishar.
Favoritmärket just nu är dessutom MAC och Cool Heat - kollektionerna var en av de kollektioner som jag har fastnat för allra mest.
En annan orsak till att Cool Heat skuggan representerar mig är det lilla faktum att just den här skuggan ligger alldeles orörd och otestad, precis som många andra skuggor som jag längtat och trånat efter länge.

Inga kommentarer: