måndag, september 15, 2008

Inspiration: Höst


Hösten är en otroligt vacker årstid med sprakande färger i olika skiftningar och glittrande frost på morgonen. Fast det skulle gärna få regna lite mindre och vara lite varmare, här vid Vättern har vi fått kyligare väder snabbt i år.
Naturen inspirerar mig till olika sminkningar och jag använder mig gärna av höstiga färger; guld, brons, koppar, olivgrönt, lövgrönt, brunt... MAC Overrich - pigmenten kan nog bli de mest använda pigmenten hittills, vid varenda användning blir jag lika förstummad över hur otroligt vackra de är.

Idag har annars varit en mindre bra dag. Vår stationära monsterdator har kraschat helt plötsligt och på den ligger bilder sedan cirka 2 år tillbaka (som tur är en hel del framkallade till våra album), filmsnuttar som vi filmat med kamera och mobiler, arbeten och pm till båda mina och sambons studier, sambons enorma photoshop-projekt, musik och filmer m.m. Dessutom har det kommit in nån liten grej/lossnat något inifrån i min mobil, där laddaren ska sitta, så jag måste lämna in den och mobilen är ju bara ett par månader gammal. Jag är arg!

Inga kommentarer: