måndag, juli 21, 2008

Tyst och tomt

Idag har jag budat hem en Byggare Bob-pyjamas från Tradera till A och passade samtidigt att ta ett prov av ett i.d Blush i färgen Pearl till mig själv. I.d produkter tar jag gärna hem från Tradera eller E-bay, har favoritsäljare och då passar det precis lika bra att buda hem billigare än att köpa mycket dyrare i butik.

Barnfrihet och sambofrihet är lite för tyst och tråkigt just nu. Så ikväll blir det en ensam hemmakväll med nybakade amerikanska blåbärsmuffins (som jag misstänker att jag hade lite för mycket muskot i) och den, för mig, nästintill kultförklarade serien "Queer as Folk", som visas på Kanal 5 den här gången. Jag har förresten bott i Manchester, på parallellgatan till kända Canal Street, och festat massor med roliga gay-killkompisar på barerna där.

Äntligen har det släppts lite spoilers på favvoserierna inför säsongsstarterna i USA. Längtar!

Inga kommentarer: