lördag, juli 05, 2008

Biokväll


Igår hade ju sambon och jag en barnfri kväll. På eftermiddagen kom ett sms om att mitt paket från Blush redan hade kommit så det hämtade jag förstås ut direkt efter jobbet och fick äntligen ha min superläckra Covet på kvällen. I paketet fanns också ett sample på Håkansson The Moisturizer som känns riktigt bra, funderar på att beställa en fullstorlek.

Vi var först och åt thaimiddag på favoritrestaurangen och sen var vi på bio. Det blev Narnia: Prins Caspian och filmen var precis lika nostaligiskt underbar som den första filmen. Minns då tv-serierna gick på Vinterlovsmorgon, älskade både dem och böckerna. Ska nog läsa om alla böckerna, har inte läst de sen jag var liten. Jag undrar om nästa film kommer redan nästa år? Dessutom ser det ut som att det blir ett bra filmår, med både Mamma Mia, Batman the Dark Knight, Arn och en hel del kommande filmer framåt höst och vinter.

Inga kommentarer: