fredag, juni 01, 2007

Ingen klubbkväll men bra ändå

Jag och Louise fick en överraskning då vi skulle gå på klubbkvällen. Det var ingen klubbkväll! Make Up Store Jönköping var det enda Make Up Store som inte hade klubbkväll i onsdags. Jag anmälde ju oss på öppningsdagen väldigt tidigt så det blev troligen ett missförstånd mellan personalen där.
Vi fick iaf biljetter till morgondagens invigningsfest istället och klubbkvällen blev framskjuten tills senare nu i juni. Sen fick jag en hel del positiv info som jag väljer att hemlighålla tills vidare.

Idag var jag inne på Make Up Store men de hade inte fått in eyedust Grass ännu tyvärr. Jag kärade ner mig totalt i microshadow Bronze, cybershadow Valley och så insåg jag hur snygga de skulle vara ihop med eyedust Lounge. Microshadow Velvet är jag också ute efter.
Så det är ju hela 5 st nya ögonskuggor som står högt på önskelistan nu!

Det blev dock ett inköp - lösögonfransar!! Jag ville ha ett par som inte var för extravaganta men ändå inga som inte syntes alls. Så jag valde de som hette Doll.
Först var det lite svårt att applicera limmet men jag lärde mig det ganska snart. Det var lätt att sätta fast fransarna sen. De skulle kunna vara mina egna, men sjukt långa ögonfransar så det blev snyggt. Tog en liten stund att vänja sig vid dem bara..

Det var väldigt turligt att jag besökte MUS idag eftersom jag fick veta att det var sista dagen att o.s.a till festen. Trodde inte man behövde det eftersom jag fick biljetterna i onsdags.
Det ska bli spännande att gå imorgon!!

Inga kommentarer: