tisdag, juni 19, 2007

#78 Eyedust Celebration

Som ni ser så har jag lite problem med att få till texten till bilderna. Det blir bättre snart hoppas jag :).

Nyss kom posten och med den kom min MUS-ögonskugga #78 - eyedust Celebration, från 10 års jubileum - kollektionen. Den här är inköpt från Tradera. Jag har världens bästa säljare där, som alltid är snabb och pålitlig och säljer helt oöppnade grejer. Perfekt om man är ute efter saker som inte längre finns i affären, som den här skuggan exempelvis.
Jag är ju på jakt efter en riktigt svart ögonskugga, vilket jag hört att den här ska vara (dock har den guldglitter i sig).
Just nu är jag mycket inne på guldiga och bronsiga toner, så den här eyedusten kommer att vara perfekt om man vill köra på en sotig look. Microshadow Jubilee är ju densamma fast i stor kakform då. I samma nyans, dvs svart och guld, finns ju även en glittereyeliner - Black Gold, som är min älsklingsglittereyeliner, och så finns det en ögonpenna som heter Remember the Times (som jag inte har!).


Så här ser Celebration ut:


Inga kommentarer: