söndag, juni 28, 2009

Skimrande i sommar

Jag måste erkänna att jag är lite avis på alla semesterfirare som kan lapa sol hela dagarna på playan i detta underbara väder. Jag ser dessvärre inte ens dagsljus mer än tidigt på morgonen och på kvällen när jag slutat jobba. På jobbet väljer jag att använda en fullständig make up och självklart också t.ex om jag ska gå ut på kvällen. På dagtid på helgerna så väljer jag en lättare variant och försöker jobba fram mycket lyster i huden.

För närvarande använder jag flitigt olika skimmer- och highlightingprodukter för att få fram ett vackert glow. Då jag har en gul underton i hyn väljer jag gärna guldtonade produkter.
Mina favoritprodukter är:

NARS highlighting blush i färgen Albatross

MAC mineralize skinfinish Goldspill

NARS säljs på bl.a HQ Hair och KissandMakeupNY. Goldspill är en limited edition MSF som man t.ex kan hitta på Ebay för närvarande.

3 kommentarer:

Johanna sa...

Goldspill är så himla fint!

Kerstin sa...

Så fint! Ska spana in dessa så fort jag får chansen!

Anonym sa...

Tack så mycket för tipset, har länge velat införskaffa Nars Orgasm blush. Wihiii =)