torsdag, juni 11, 2009

Make Up Stores återkomst



För ett tag sen så försvann ju Make Up Store från Jönköping för andra gången, vilket var väldigt tråkig, och vad anledningen till det spelar inte längre någon roll då butiken återigen kommer att öppna inom kort. Den här gången blir det i ett mycket centralt läge (brevid McDonald´s på Östra Storgatan) och i Make Up Stores egen regi, dvs ingen franchisad butik. Jag ser fram emot återkomsten och tror att det kommer gå riktigt bra den här gången!

3 kommentarer:

Bitte sa...

Jag vet inte hur jag skulle klara mig utan en MUS-butik istan. Jag är där inne och tittar ett par gånger i veckan. Obs, Obs jag handlar inte varje gång:)

Kajalpennan sa...

Vilket superläge! Var det där det gick rykten om att starbucks skulle öppna *asg*

Anonym sa...

Tack for intiresny Blog