fredag, juli 03, 2009

MAC Style Warriors



Nu är ännu en intensiv jobbvecka (i mer eller mindre tropisk hetta) avklarad! Idag blev jag glatt överraskat av ett härligt paket från snälla Elisabeth a.k.a Minimänniskan som hade shoppat från Style Warriors - kollektionen från MAC till mig. Jag tycker att Style Warriors har sommarens absolut läckraste förpackningar och produkterna är förstås ursnygga också.
Från kollektionen har e/s Vibrant Grape (magenta) och e/s Nightmaneuvers (mörkbrun-grå) och så en skimmerprodukt som kallas Lustre Drops för multi-use i den gyllene nyansen Sunrush. Tyvärr verkar det vackra vädret avta i helgen, men eftersom jag har ett fullspäckat schema även denna helg finns det inga ursäkter för att inte använda Lustre Drops för att jobba fram ett snyggt glow.
Tidigare i veckan kom det även en väldoftande bag från Dove som jag ska berätta mer om framöver.

Inga kommentarer: