måndag, juni 01, 2009

Solen skiner

Det har varit lite tyst här i bloggen över helgen av olika anledningar. Dels beror det på det otroliga vädret som vi har haft och dels så har vi varit i Växjö under helgen där det bland annat var bröllop. Jag sminkade både bruden och hennes mamma, förhoppningsvis kan jag lägga upp bilder inom kort. Den här veckan jobbar jag kvällstid på mitt nya jobb och det ska bli väldigt roligt att lära sig alla nya saker. Innan jag börjar ska jag fixa lite saker på stans i det vackra vädret (vi har en molnfri himmel och en massssa sol här i Jönköping idag). Nu är det dags för frukost!

2 kommentarer:

Bitte sa...

Vad roligt det låter med nytt jobb och härligt väder. Ser framemot bilder på bruden:)

inthemake sa...

Hoppas det går kanon på det nya jobbet...längtar också på bilderna från brud-sminkneingen ;))