lördag, december 20, 2008

Julklappsbyte på Pret-ty


Det här fick jag i mitt julklappsbyte i ett paket från Marie a.k.a Pokergirl!
Innehållet var ett sminkkit från Viva La Diva med en glittereyeliner och en glittrig ögonskugga, 2 doftljus från Yankee Candle och en handkräm från Neutrogena.
Rock Star Diva-kitet var riktigt fint, har aldrig testat Viva La Divas produkter tidigare. Glittereyelinern påminner om Make Up Stores Choco Lux och den ska bli väldigt intressant att prova, ögonskuggan var brun med guldigt glitter och ser riktigt fin ut.
Ljusen luktar väldigt gott, Christmas Cookie och Pomgranate Cider är dofterna.
Handkrämer är alltid bra att ha, jag använder det mycket på jobbet. Neutrogena har bra grejer för riktigt torr hy.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Ville bara titta in och säga att jag läst igenom nästan alla poster på din blogg. Det är verkligen jätte inspirerande och jag har fått så många nya tips på produkter och shopping sites=)
Skriver själv en beauty blogg, men mest med fokus på mina egna sminkningar.
Skall också utbilda mej till make up artist efter jul, så jag behöver alla tips jag möjligtvis kan få=)
//Clara

Anonym sa...

Fina grejer!

Maja sa...

Clara - tack för din fina kommentar! Vilken fin blogg du har och jag tycker att dina EOTDs var jättefina. Lycka till med din makeupartist-karriär, det är bara att sikta högt och satsa på det. Maila gärna om du har några frågor :).

RM - ja jag är nöjd :)