torsdag, december 11, 2008

New York Blueberry Cheesecake


Imorgon är det min tur att ha med mig fredagsfika till min arbetsgrupp på jobbet. Jag vet inte vad det var för smarta tankegångar jag hade genom att byta fikavecka med Camilla, eftersom jag denna veckan över 43 timmar.
Nu har jag i alla fall lyckats följa ett recept för första gången på länge, det blir New York Blueberry Cheesecake efter ett recept från den fantastiska tv-kocken Leila Lindholm.
Jag har aldrig gjort cheesecake innan så det kan ju bli riktigt intressant imorgon för mina kollegor, men den luktar gott i alla fall.
Bild lånad från Allt om mat.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Ser gott ut! :)

Anonym sa...

Jag har bakat den och den är verkligen supergod! Kommer göra succé.

Anonym sa...

åh jag är inget tårt och kakmonster direkt (godis & choklad hellre) men vankas det Cheesecake i någon form så är jag framme :o) denna ser ljuvlig ut, yum!!

Sminkan sa...

Cheesecake är alltid gott! Mums! Min favoritkaka!

Maja sa...

jag rekommenderar er allihop att ni testar denna, superlätt att göra och gudomligt god!

Anonym sa...

Ohhh Cheesecake....sååå gott!! :P

Anonym sa...

Jag ska helt klart prova denna! Älska Leila! :)

Anonym sa...

fyfan vad god den ser ut :) hihi kram malin