fredag, augusti 10, 2007

Krångel med kursen

Idag ringde IMC och berättade att kursen blivit inställd (1 vecka före kursstart!!) så nu får jag gå på morgonen istället, klockan 8 - 12. Problemet? Jag ska ju pendla varje dag och det betyder att jag får ta tidigaste tåget och förhoppningsvis kan de skjuta tiden någon kvart för tåget är inne strax efter klockan 8. Detta innebär att jag kommer få gå upp typ klockan 4 på morgonen nu varje dag.. Jag vägrar dock att ge upp det här, jag går hellre på morgonen än inte alls!!
Jag är besviken på IMC. Hur f-n kan de meddela det här endast 1 vecka före kursstart??
Jag har iaf bokat rum på hotell i Göteborg den 19:e, för jag vägrar stressa, när jag inte vet vägen, på måndagen den 20:e.
Plötsligt känns det jobbigt............................................

Inga kommentarer: