torsdag, mars 21, 2013

Födelsedag och glitterskor



 
 
Jag är verkligen så utled på att vara sjuk nu! Är fortfarande genomförkyld men trots veckans snöoväder hoppas jag innerligt på att våren är i antågande.
 
I helgen som gick var det min tur att fylla år. Vi har många firanden i mars helt enkelt! Min födelsedag firades med mysfrukost med familjen och jag fick fina presenter, bland annat champagne (Bollinger), champagneglas och träningsredskap. På eftermiddagen blev det fika med nära och kära, då vi firade både sonen, mannen och mig.
 
En av mina laster är att köpa skor, gärna fina festskor och tack vare både rea+en födelsedagsrabatt på Nelly.com passade jag på att införskaffa skorna på bilden ovan för ynka 100 kr. Ett riktigt fynd! De är nämligen otroligt läckra och ännu snyggare i verkligheten! Ser fram emot att bära dessa på en 30 års-fest om en dryg månad då temat är Glitter & Glamour.


1 kommentar:

Ann-Sofie/Colour it sa...

Vilka underbara skor! Wow!!
Hoppas du blir frisk snart! Krya på dig!