onsdag, december 01, 2010

Urban Decay 15th Anniversary 24/7 Eyeliner set



För ett tag sedan skrev jag ju om Urban Decay 24/7 Jackpot (som för övrigt fortfarande inte har inkommit till HQ Hair pga leveransfel enligt dem själva). Nu släpps även 15th Anniversary 24/7 Eyeliner Set som innehåller dessa underbara pennor i fullsize storlek. Setet släpps inte i USA förräns i januari och jag hoppas verkligen att det kommer att dyka upp i någon av de europeiska webshopparna, men den kommer nog att kosta en hel del.

Setet innehåller 15 pennor, varav 6 färger är helt nya, samt en pennvässare.
Färgerna ur det ordinarie sortimentet som ingår är: Bourbon, Baked, Stash, Mildew, Electric, Binge, Ransom, Rockstar och Zero.
De nya* färgerna heter: Stray Dog (taupe), Corrupt (mörkt chokladbrun med undertoner av bärnsten), Midnight Cowboy (skimrande persikofärgad champagne, precis som den storsäljande skuggan med samma namn), Perversion (riktigt svart och nästan matt), Asphyxia (fuchsia) och Uzi (metalliskt silver med skimmer i teal och silver).
*Vissa av de nya färgerna var med i förra årets minipennset, Super Stash.

2 kommentarer:

Kajalpennan sa...

Å vad jag vill ha!

Emilie sa...

Åh, jag vill verkligen ha de där :O De är så sjukt fina men jag antar att plånboken kommer säga nej :P