söndag, augusti 16, 2009

EOTD: Old Gold Forest


Nu var det ju evigheter sen jag lade upp en EOTD och det beror på att jag fortfarande är utan kamera! Jag hittade dock en gammal EOTD på mobilens minneskort i skiftande grönt och guld med sotiga inslag. Passande, med tanke på att det idag känns som höstluft här i Jönköping.
I den här sminkningen har jag använt MAC -pigmentet Old Gold som är helt otroligt vackert, speciellt i kombinationer med t.ex grönt, blått eller teal men också till koppar, rostiga och jordiga toner. Varken kvaliteten eller bilden är den bästa men håll till godo så länge!

Jag har använt:
- UDPP
- MAC pigment Old Gold
- MAC pigment Golden Olive
- MAC pigment Forest Green
- MAC e/s Carbon
- MUS eyepencil Black
- Lancome Hypnose Mascara

8 kommentarer:

Maggie sa...

Oh, underbart snyggt!

Linda sa...

Jättevackert,Old Gold är ju så fin!!

Kajalpennan sa...

Å vad kul med en sminkning igen!

Sminkan sa...

Jag hoppas kameran snart kommer åter för jag saknar dina eotd. Den här var väldigt, väldigt vacker!

Bitte sa...

Ah vad vackert.

Kabuki sa...

Åh vad fint! Underbar grön färg!

Sanna sa...

kanonfint!

Maja sa...

Tack så mycket för era kommentarer :)