måndag, maj 04, 2009

Passiva jag

Ni får förlåta min passivitet under de senaste dagarna, det är så mycket som händer just nu. Idag har vi firat att sambon har tagit körkort, vilket självklart känns otroligt underbart! Idag har också varit min första vardag som arbetslös, vilket innebar inskrivning på Arbetsförmedlingen och det var absolut ingen rolig upplevelse.
Från och med imorgon kommer det att bli bättre med bloggandet, det lovar jag. Då kommer de utlovade recensionerna och det blir det också en EOTD, antingen en tropisk cocktail eller en rosa tror jag.

Jag har hunnit med en snabb bloggrunda och ni har väl inte missat att Sanna a.k.a MakeUpMyLack har släppt ett eget sminkmärke med en pressad ögonskuggstrio i helt fantastiska färger? Helt oemotståndlig förstås! Superduktiga Linda H:s glittriga Valborgsmask var en annan highlight. En omedelbart Urban Decay - begär fick jag också av den läskande nyheten som Bjooti skrivit om, nämligen en ny (turkos!!) färg i ögonskugga och eyeliner.

Ha en trevlig kväll så hörs vi imorgon!

Inga kommentarer: